Předtím, než se společně potkáme, potřebujeme vyřešit několik formalit.
1. Vyplnění závazné přihlášky - což mimo jiné znamená, že s námi vstupujete do vztahu ihned po jejím odeslání a informace, které jste uvedli jsou pravdivé, souhlasíte s podmínkami. Všechny Vaše údaje shromažďujeme v souladu s aktuálně platnými normami pro ochranu osobních údajů (GDPR). Zároveň nám odesláním přihlášky dáváte souhlas se zveřejněním obrázkových a audiovizuálních záznamů na našem webu a sociálních sítích, v případě nesouhlasu se tento automatický souhlas dá odvolat.
2. Potvrzení přihlášky - obdržíte e-mail s informacemi o kurzu (instrukce pro účastníka kurzu) a připomenutí kurzu těsně před termínem, z pravidla den před konáním kurzu nebo školení.
3. Instrukce k platbě dorazí do e-mailu, níže si můžete zvolit způsob provedení platby. V případě storna z Vaší strany ve lhůtě kratší než 24h je účtován poplatek ve výši zálohy.
Jsme otevřeni diskuzi a přátelské komunikaci a tak nás prosím neváhejte kontaktovat při jakémkoliv dotazu -
safepoint-ostrava@email.cz nebo
737 067 643.